torsdag 20. februar 2014

Puselegger

Mine krøllete legger er godt brukt, og kjære å ha om vinteren. Så lenge jeg går i grått. Jeg ønsket meg noen i en annen farge, og kanskje noe annerledes pelsaktig? Da jeg fikk en pose med sort Rauma babyull til jul (yay!), tenkte jeg at dette var muligheten, og lette lenge etter passende effektgarn å strikke sammen med. Det endte med mohairgarn fra Kina via ebay denne gangen. Mykt og blankt og fint mot den matte babyullen.

Jeg brukte et helt fint mønster for å slippe å tenke, og håpet at babyullen ville gi nok spenst i vrangborden - men dengang ei. Også denne gangen ble det løpeganger i begge ender og strikk. Men det funker det!

Jeg snek meg til å ta et bedagelig bilde på jobb en dag, for å feire at det endelig var blå himmel!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar