fredag 23. desember 2011

Siste liten!



Mottakeren av denne leser ikke bloggen, vet jeg. Men da jeg fikk noen timers forvarsel om en uventet gave, var jeg glad for at jeg tidvis er ivrig med klikkingen på ebay og at lageret med ass. hobbyutstyr er stort og mangfoldig. Dvs. nettet er i hamp og fra en annen nettbutikk som solgte ut for flere år siden, men strykebildet er det ikke lenge jeg kjøpte en liten bunke av. (Og ja, man kan skrive ut selv også, men jeg leter like gjerne etter fine bilder hos noen som allerede har gjort jobben - prisen er omtrent den samme).

Både giver og mottaker er glade i Star Wars, så jeg håper det treffer.

...og jeg gleder meg til å blogge mer i romjula, dette er ikke akkurat eneste hjemmelagde julegave i år.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar