onsdag 5. oktober 2011

Et hjørne



Det er vel ikke så mye å blogge om at man har malt et rom hvitt. Eller lys antikk, da, som er vår hvitfarge, den har fulgt oss gjennom to boliger før denne.

Og kanskje litt tidlig uansett å blogge om en malejobb før jeg har fått noen ikke-gravide til å dra av maskeringsteipen på taklista.

Men dette er et hjørne som jeg kommer til å ha i sikte i store deler av fremtiden. Bildet er tatt fra det som blir hjørnet av min store nye sofa. På teaksjenken skal det stå en tv. Ved kaminen må vi ha en vedkurv, jeg kjenner at jeg må bruke litt tid på å finne den.

Og hesten, stakkars. Han blir ikke gammel hos oss. Der skal jeg prøve å få satt inn blyglass, som vi har i vinduene i spisestua inn til høyre for bildet. Det må vel kunne gå?

Et hjørne med noe gjort og mange drømmer ennå. Som de fleste hjørner her i huset. Godt jeg har god tid.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar