tirsdag 28. juni 2011

Velkommen til ribbestrikk!


Jeg tar steget inn i bloggeverdenen mest fordi jeg har fått et verktøy for det - en superfin samsung galaxy s2 - så får tiden vise om jeg har noe å bidra med... Bildene fra telefonen er ikke helt perfekte, men jeg håper at det kan holde for dette bruket. Jeg har blogget før, forsåvidt, men aldri i en blogg, hihi. Vil du se noe av det jeg har gjort før, er jeg hurlumhei både på flickr og ravelry.

Ribbestrikk er muligens min favoritteknikk, sånn totalt sett, og spesielt til barn. Jeg strikker nok til at det blir mye annet også, men sist påbegynte er typisk nok en ribbebukse til babyen i magen. Etter nøstebarns oppskrift, der størrelsen heter 0-1 år - det forteller mye om hvorfor jeg er glad i ribbestrikk. Jeg tviler ikke på at buksa vil vare så lenge. Garnet er opal uni, jeg er glad i "skuddsikkert" garn til barneklær, jeg bedriver minst mulig håndvask.

Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar