søndag 14. februar 2016

Et lite skjørt

Det er mye fint å strikke til småjenter - jeg har holdt meg mye til kjoler, men ser nå at fra fire år kan det være like kjekt med et lite skjørt. Til niesens fireårsdag ble det derfor et sømløst blondekantskjørt (Ravelrylenke, på engelsk) i det samme kamgarnet som datterens fireårskjole.


I tillegg var min egen fireåring med på å strikke blomsterspenne på strikkemølle, og bidro med en perle fra hennes eget stash (aldri for tidlig å bygge seg opp litt stash, eller?). Spennen er dog fra min eget, sånt type stash som bygger seg opp når man oppdager hva som finnes på ebay.

2 kommentarer:

  1. Fint skjørt! Gleder meg til snuppa blir litt større, for det er som du sier, mye fint å strikke til jenter! Og kjenner meg godt igjen i sånn Ebay-stash!

    SvarSlett
  2. Det var kjempesøtt! Og så moro at dere samarbeider om pynten.
    Ha en fin da!

    SvarSlett