fredag 21. september 2012

Nesten neon

Nok en gang en dupp ned i garnlageret. Denne gangen kom jeg opp med farger som visstnok er veldig aktuelle, garnlagring kan ha noe for seg, altså. (Godt nytt for de fleste strikkere, vil jeg tro).


Nok en gang tyr jeg til det kjekke gratismønsteret Ruffled summer top (ravelrylenke) som en basis - med garn i babyulltykkelse og pinne tre går jeg for maskeantallet til 3-4 år til snuppa som nærmer seg året (!). Ribbekant funker minst vel så bra som rysjene som jo egentlig er poenget med oppskriften, men det bryr jeg meg ikke noe om.


Den kunne vært lenger og hett kjole, men som en topp/tunika holder det jo helt fint at den dekker rumpa og dermed blir et lag over strømpis og bukse i seg selv. Dessuten slapp jeg opp for garn...



1 kommentar:

  1. Hei!
    Du har vunnet inne hos meg, så gi meg mailen din så kommer det snart noe i posten din

    SvarSlett