lørdag 10. september 2011

Hva i all verden?



Planetgenseren Out of this world (ravelry-lenke) har ligget i mine ravelry-favoritter siden jeg ble med der. Og så dukket den opp i min bevissthet igjen, og jeg dristet meg til å vise den til husets skolestarter - som også falt for den som meg. Med tjukke pinner og Dale freestyle var strikkingen en lek - broderingen av planetene ble dog litt mindre lystbetont og langt mindre vitenskapelig korrekt enn jeg egentlig hadde forventet av meg selv. Men til og med far i huset godtar såpass kunstnerisk frihet, så da tror jeg i grunn alle ble fornøyd. Genseren trenger en vask og en tørking flatt, men så passer den ganske så perfekt til skolestarteren. (Noe som sier meg at jeg burde lagt til mer enn ti cm på ermene fra størrelse 7-8 - amerikanske barn er muligens litt mindre enn mine, gitt).
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar